piątek, 28 stycznia 2011

Pomóżcie mi podjąć dobrą decyzję

Free Web Counter

Free Counter


Proszę was, moi czytelnicy, o pomoc.
Napisałam 45 postów.
Czas zastanowić się, zapytać o sens dalszego prowadzenia bloga...

Może, tak naprawdę, nikt tego mojego pisania nie potrzebuje?
Może lepiej w tym czasie np. posegregować papiery, uprzątnąć
jakiś domowy kącik?

Od czytelników, z nielicznymi wyjątkami,
za które jestem wdzięczna,
nie mam informacji zwrotnych
(a jest taka możliwość pod każdym postem jako komentarz).

A zatem - mówię stop. Poczekam (jeśli wytrzymam, bo kocham pisanie!)
na wasze refleksje, komentarze.
Jeśli nikt nie napisze komentarza
będzie to znak, by dać sobie spokój z kolejnymi postami.

Pomóżcie mi podjąć dobrą decyzję.

Pozdrawiam i dziękuję.

Agnieszka Przybylska

Nike zawiązująca sandał, z wolnych zasobów Wikipedii, ze strony
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nike_rozwi%C4%85zuj%C4%85ca_sanda%C5%82

6 komentarzy:

  1. Jasne, że pisać! Internet to ciekawe miejsce - pisanie bloga można porównać do pisania pamiętnika. Czasem zapiski trafiają do szuflady, czasem ktoś to przeczyta. Wartość rośnie w miarę upływu czasu, przyjemnie jest wrócić do tego co się czuło (lub co ktoś myślał i czuł) miesiąc, rok czy 10 lat wcześniej. Dlatego nie poddawaj się ciociu. Powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak było mi potrzeba tych słów...
    Piękne dzięki!
    Aga Pe
    PS. A kąciki trzeba porządkować swoją drogą;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To i ja mówię, pisać, pisać, pisać. A my rodzinnie (tak jak to robimy do tej pory) będziemy czytać, czytać, czytać i wiele inspiracji czerpać.
    Serdecznie pozdrawiamy mama i tata Marysi i Michałka

    OdpowiedzUsuń
  4. Rób to co kochasz! To na pewno będzie dobre!
    Wiesz Agnieszko, ja nie nadążam czytać wszystkiego co Ty piszesz i "malujesz", a cóż dopiero odpisywać...
    Licznik doda Ci trochę otuchy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak! Licznik to dobra sprawa, choć raz zawiesił się na trzy dni... A takie "malowanie" to dopiero przygoda!
    Uściski!
    Aga Pe

    OdpowiedzUsuń